FAQ
Hoe kan ik bestellen?
Kies je product uit de shop
Kies je product en personaliseer via de invulvelden. Kies een naam, eventueel een kleur of lettertype en de hoeveelheid.
Ben je een event aan het plannen, wil je een feest geven, sta je op trouwen of zoek je een leuke toevoeging voor jouw (of iemand anders) feest? Maak je keuze uit deze leuke producten.
OF
Mail naar tine@ju-lo.be voor een concept op maat.
Personaliseer
CONTROLEER JE INGAVE op fouten. Ik kopieer alles exact zoals ingegeven, om zo aan je wensen te voldoen.
Afhankelijk van de drukte kan je bestelling snel in behandeling genomen worden, dus de kans bestaat dat er geen mogelijkheid meer is om nog namen aan te passen nadat je hebt besteld.
Als je toch een foutje maakte, contacteer me zo snel mogelijk, dan kan de correcte versie nog mee met de verzending.
Ook voor op maat gemaakte bestellingen stuur je een mailtje naar tine@ju-lo.be
Kies je verzendmethode
Vanaf het moment dat je bestelling klaar is, gaat het (afhankelijk van het uur) nog dezelfde dag of de volgende dag op de post.
Je krijgt een track and trace code, maar meestal 1 of 2 dagen erna krijg je je bestelling in de bus.
Deze manier is onze standaard manier om producten te verzenden, meestal betrouwbaar, maar er kan geen datum gegarandeerd worden. Items die te laat toekomen door (overmacht) van de verzendmaatschappijen worden niet terugbetaald.
Als je je producten heel snel wil (en vooraan wil aansluiten in de rij van bestellingen), bied ik ook een ‘spoed’-service aan. Hiervoor wordt 25€ aangerekend, aan te duiden tijdens het afrekenproces.
Je kan er ook voor opteren om je bestelling ter plaatse af te halen, dan is er al 1 onzekerheid minder.
Schrijf een review
Niet verplicht hé.
Maar als klein startend bedrijf zijn positieve reviews, foto’s op sociale media, tags in berichten meer dan welkom.
Dus als je tijd hebt en je bent blij met je aankoop laat dan ofwel een review achter bij het aangekochte product op deze website of laat iets weten op ‘‘Google Reviews’’.
Bestelling
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je bestelling al in productie zit, kunnen we helaas niets meer wijzigen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Annuleren kan alleen als je bestelling nog niet in productie zit. Stuur zo snel mogelijk een mailtje met reden van annulatie. Is je product al in productie of werd het al verzonden? Dan kan je het pakket niet meer annuleren of terugsturen.
Productie en levering
Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?
Er is een standaard productietijd van 6 à 8 werkdagen. Deze kan oplopen afhankelijk van de drukte in de productie.
Hou er rekening mee dat alles gepersonaliseerd wordt op maat. Alles wordt in-house gemaakt, waardoor de productietijd zeker nodig is.
Je krijgt een mail als de productie is afgerond. Na de productie wordt je pakket verzonden, dit duurt meestal 1 á 2 dagen via b-post.
Kan ik mijn bestelling sneller krijgen dan de standaard levering?
Zeker! Tijdens het afrekenen kun je kizen voor ‘spoedbestelling’. Jouw bestelling zal dan worden voorgenomen in productie waardoor de productietijd wordt ingekort naar 2 à 3 werkdagen. Deze service kost 25€, maar dan ben je 100% zeker dat het pakketje hier op tijd vertrekt.
Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Ja hoor! Kies voor ‘afhalen’ tijdens het afrekenen. Als je bestelling klaar is, krijg je een mailtje en spreken we een tijdstip af voor afhaling.
Dit is meestal tijdens de kantooruren. In overleg kan het eventueel ook ‘s avonds.
Betaling
Kan ik cash betalen?
Neen, alles verloopt via de webshop. Dit ofwel via overschrijving ofwel met bancontact via een QR-code.
Kan ik rechtstreeks overschrijven naar het rekeningnummer van JULO?
Neen. Alle betalingen worden via Mollie verwerkt. Dit is een beschermd en veilig betaalplatform. Als je kiest voor betalen via overschrijving, krijg je de nodige betaalgegevens.
Opgelet: indien je via overschrijving betaalt, wordt je bestelling pas verwerkt na ontvangen van je betaling.